Se încarcă pagina ...

INFORMARE PENTRU TOATE STRUCTURILE C.N.S.C. Dezastrul de la Hidroelectrica este artificial. Întreprinderea poate fi salvată fără insolvenţă!

Data publicarii: 09.10.2012 00:10:00

Dezastrul HIDROELECTRICII se conturează din ce în ce mai vizibil.

Acum, Remus Borza încearcă, pe traseul previzibil al jefuirii averii publice, spectacolul cu Justiţia aservită şi coruptă care favorizează infractorii. Ar fi credibil dacă el ar fi respectat legile României. Voi arăta mai jos cum a tratat MECMA în bătaie de joc chiar LEGEA INSOLVENŢEI.

DACĂ MECMA NU CONSTITUIE UN COMITET DE CRIZA ÎN CÂTEVA ZILE, PIERDEM HIDROELECTRICA - SURSĂ DE BAZĂ A VENITURILOR LA BUGETUL DE STAT. (Ing. Tudor Popescu)

 

 

 

ANALIZA INSOLVENŢEI HIDROELECTRICA

 

I.                  INTRODUCERE

 

VALOAREA COMPANIEI HIDROELECTRICA DEPASESTE 10 MILIARDE EURO. Cotatia afisata la  F.P. era de 3.5 mld euro datorita capusarii productiei.

 

HIDROELECTRICA este  o unitate de productie energetica utilizata in principal pentru acoperirea cererii energetice la varfurile de consum. Energia nu poate fi stocata economic utilizand tehnologia actuala. 

 

Detaliere: Hidroelectrica utilizeaza apa din lacurile de acumulare. Avantajul deosebit al productiei de energie hidro este dat de elasicitatea producerii energiei pe dinamica de consum variabila, prin manevra lejera de manevrare a stavilelor de serviciu care permit admisia apei in turbine. Astfel, in decurs de secunde, Hidroelectrica aliniaza productia la nivelul consumului pentru interegul sistem energetic national. In conditii normale hidrauluice, caracterizate de debitul de acumulare in Dunare la un nivel de 5.000 mc pe secunda la Portile de Fier, se produce la o putere de 1.000-1.200 megawati, fapt care, pe ansamblul Hidroelectrica, incluzand hidrocentralele de interior (66 operationale) conduce la o putere operanta de cca 2.400 megawati. Aceasta pe un consum mediu la nivelul national de  cca 7 mii megawati-putere, in crestere spre varful de iarna (24 dec) la cca 9.000 megawati – puterea sistemului.  

 

In medie, pe seceta se poate conta pe o productie de 1.000 megawatiora pe ora, daca a fost respectat regimul de umplere a lacurilor. In prezent, productia este mai mica din deficiente manageriale.

 

1.000 megawati/ora pe ora valorificabila, conform pietii din Romania, la preturi de peste 250 lei pe megawatora (la varful de azi pe timp de o ora se platesc 350 lei /megawatora de varf  fiind specifica productiei hidro) aduc AZI Hidroelectricii un venit de:  

cca1.000megawati X cca 200 lei/megawatora X 24 ore pe zi = cca 5 milioane lei / zi 

Sau : 5 milioane lei/zi X 30 zile pe luna = 150 milioane lei pe luna /VARA / SECETA ACUTA

 

CONCLUZIE : HIDROELECTRICA POATE IESI DIN CRIZA FARA INSOLVENŢA

  

1.     INSOLVENŢA

Insolventa a fost declarata in 20 iunie cu o promisiune de revenire in maxim trei luni, in conditiile in care Victor Ponta a dispus cu doua saptamani inainte o analiza si constituirea unei comisii speciale. Declararea insolventei a evitat constituirea comisiei permitand intoxicarea premierului cu adevaruri indoielnice.

 

2.     CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL HIDROELECTRICA LA DATA DECALRARII INSOLVENTEI

a)     Remus Vulpescu a declarat presei ca nu stia, la data depunerii cererii, de intrarea in insolventa. A profesat insolventa (absolvent SNSPA si drept la Univ. Buc si implicat in afaceri cu... BOGDAN BUZOIANU, fapt deosebit de periculos pentru existenta HIDROELECTRICA )

b)    MEC Ionica Raicu ( absolvent Politehnica – automatizari – a lucrat prin primaria Bucuresti si nu a profesat in productie) ,

c)     MEC Andrei Todea (medic legist)

d)    MEC Iulian Butnaru (ing. telecomunicatii in armata + scoli ulterioare particulare + activitate la fisc)  

e)     Fondul Proprietatea – Oana Nutu – de profesie broker de bursa la Cluj

f)      Directorul adminstrativ proaspat numit, STFAN GHEORGHE,  a declarat presei ca nu stia de actiunea declararii insolventei 

OBSERVATIE: niciunul din cei de mai sus nu are practica manageriala ca energetician fapt care permite introducerea pistelor false da actiune

 

3.     DATORIILE LA DATA DECALRARII

-         Datoriile pe termen scurt: 1.1 mld lei la banci si 1.1 mld lei la furnizori

-         Datoriile pe termen lung: 1.1 mld lei la ceditori si  1.45 mld la banci

 

4.     MOTIVATIA FORMULATA DE VULPESCU

A)  Seceta  (cu toate ca  in 2003 a fost mai mare)

B)   Pierderi pe curs valutar – nesustenabila

C)   Pierderi de la nivelul 200 lei/Mw cand media pe pccb (piata centralizata a contrctelor bilaterale)  a fost 166lei/Mw pentru productia hidro.

D)  Posibilitatea rezilierii contractelor cu traderii.

 

Nota: ADEVARATELE PIERDERI ERAU, IN REALITATE, GENERATE DE CAPUSARILE DIN RELATIILE CU FIRMELE DE MONTAJ-MENTENANTA – CONSTRUCTII... SI APROAPE TOATE CELELALTE.

 

II.               ANALIZA PE DETALII

 

GRESALA DECLARARII INSOLVENTEI

Hidroelectrica nu era in stare de insolventa , analiza canalelor de scurgere a resurselor era suficenta opririi acestora. Pierderile inregistrate financiar erau artificial introduse in bilantul general.

 

Principala sursa de pierderi a fost generata de contractele cu termoelectrica. Aceste contracte urmareau cumpararea energiei scumpe termo in vederea onorarii contractelor cu traderii cu care Hidroelectrica avea relatii de furnizor . Situatia provine din jaful dispus de MEC la Hidroelecrtrica si rezida in obligarea Hidroelectrica sa contracteze cantitati stabile de energie livrata in regim continuu.

 

Prin acesta s-a incalcat de fapt SCOPUL PRINCIPAL AL HIDROELECTICA : ALIMENTAREA SISTEMULUI ENERGETIC NATIONAL LA VARFURILE DE CONSUM – deci in mod expres in regim discontinuu. Efectul a fost fortarea Hidroelectrica la o productie „in banda”, contractare posibila doar uzinei „PORTILE DE FIER 1 si 2”, si numai la debitul minim multianual. Problema apartine CSAT  fiind legata de siguranta nationala sub aspectul: fortarea HIDROELECTRICA in contractarea si livrarea energiei electrice in banda a condus la reducerea accentuata a rezervelor energetice potentiale a lacurilor de acumulare, HIDROELECTRICA ajungand in situatia de a nu acoperi varfurile de consum.

 

In aceasta situatie, dispecerul national a apelat la energia termocentralelor, instalatii rigide care functioneaza cu utilaje solicitate termic la limita de rezistenta (peste 550 grade C), variatia de sarcina producand socuri termice cu reducerea duratei de viata a metaleor austenitice din zonele vitale. Din acest motiv, nu am identificat contract al HIDROELECTRICA fara viza MEC.  

 

A doua sursa de pierderi sunt contractele de achizitii de toate nivelurile. 

 

A treia sursa de pierderi sunt contractele de investii in care nu s-au utilizat corect actualizarile costurilor, nu s-au  asigurat corect fronturile de lucru si nu s-au esalonat corect finantarile. Consecinta a dus la imobilizari de resurse mult peste normal.

 

IN CONSECINTA, NIMIC DIN PROCESUL TEHNOLOGIC NU JUSTIFICA INSOLVENTA. REZOLVAREA PROBLEMELOR DE INTARZIERI LA PLATA ERA FOARTE USOR DE ATINS FARA INSOLVENTA, PRINCIPALUL CREDITOR FIIND PROPRIETARTUL – STATUL. AMANAREA ERA SIMPLA IAR CREDITORUL SECUNDAR, BANCILE, TOATE DISPUSE LA REESALONARI DE CREDITE. IN PLUS, CEE ADMITE AJUTOR DE STAT NOTIFICAT PE DURATE LIMITATE.

 

Scenariul probabil: Vulpescu , specializat in insolventa la Resita, a apelat la solutie stiind ca, pe de o parte, operatorii actiunii nu au raspundere adminisrtrativa sau penala functie de deciziile luate. In schimb, pot aparea castiguri personale majore (vezi salarizarea lui Borza). Mai apare suspiciunea deschisa de relatia Vulpescu – Buzoianu. Se pare ca Vulpescu a lucrat pentru Buzoianu la Resita (a aparut o astfel de informatie in presa ... ) Daca e real , Buzoianu (patronul ENRGY-HOLDING), principalul detinator de contracte de energie cu Hidroelectrica, abia acum devine... „baiat destept”, cand pe cale de justitie va demonstra daune si va pretinde despagubiri la nivelul la care HIDROELECTRICA va plati cu componentele sale materiale. Acest scenariu se demonstreaza prin repetatele incalcari legislative in gestionarea insolventei. PE CALEA ACEASTA SE POATE DETURNA PATRIMONIUL PUBLIC IN MOD LEGAL .  

 

„BAIETII DESTEPTI” sunt, de fapt, traderii botezati de Basescu „baietii destepti”, fara nicio legatura cu realitatea , motivul fiind, de fapt, diversiunea in vederea ascunderii adevaratilor initiatori ai contractelor. Cautand un numitor comun al contractelor secrete, dar asemanatoare, ale traderilor, dam peste adevartii baieti destepti: cei care semneaza in cealalta parte al contractelor. Nu e nevoie de explicatii aici.

 

Rezilierea contractelor cu traderii NU ESTE JUSTIFACATA JURIDIC. Toate preturile platite de traderi sunt PESTE COSTURILE INREGISTRATE FINACIAR DE HIDROELECTRICA . Iata baza legala de sustinere a celor de mai sus:

 

EXPLICATIE: La decizia CEE de ancheta in vederea sanctionarii ajutorului de stat dat indirect  ALRO la pret de 130 lei, Vulpescu a contracarat la Bruxelles, explicand ca nu e cazul art. 107 din tratatul european, deorece „130 LEI/MWH ESTE PROFITABIL PENTRU HIDROELECTRICA, NEEXISTAND UN PRET AL PIETII CARE SA DETERMINE NIVELUL EXACT.

 

Iata decizia comisiei:

C268 05/09/2012

Ajutor de stat – România – Ajutor de stat nr. SA33624 (ex 2011/CP) – Tarife preferentiale de energie electrică pentru ALRO Slatina S.A. – Invitatie de a prezenta observatii în temeiul articolului 108 alineatul (2) din Tratatul privind functionarea Uniunii Europene.

Comisia a decis să ini╚Ťieze procedura oficială de investigare prevăzută la articolul 108 alineatul (2) din Tratatul privind func╚Ťionarea Uniunii Europene în ceea ce prive╚Öte ajutorul nou acordat societă╚Ťii ALRO Slatina S.A. ╚Öi altor membri ai aceluia╚Öi grup, în perioada 1 ianuarie 2007 – […] ╚Öi în perioada de după [xx.xx.2010], pe baza contractului de furnizare de energie electrică încheiat cu Hidroelectrica S.A. la […] 200 

 

Iata si costurile de productie acoperite cu beneficiu substantial de traderi:

 

In anul 2006, vice-premierul Gheorghe Pogea a solicitat  mai multor case importante de avocatura  studierea contractelor cu traderii.  Acestea au concluziat ca rezilierea atrage procese, în urma carora Hidroelectrica risca sa plateasca daune importante. S-a renuntat la reziliere. Azi este aceiasi situatie.

 

IATA CARE SUNT PIERDERILE GENERALE DATE DE DECLARAREA INSOLVENTEI :

A)  INCREDERERA INVESTITORILOR IN FIRMELE DE STAT

B)   PROGRAMUL DE LISTARE LA BURSA COMPROMIS

C)   PAGUBE MATERIALE INVESTITORILOR LA FONDUL PROPRIETATEA

D)  Blocare refinatarii si oricarei creditari in conditiile datoriilor exigibile

E)   Retrogradarea nivelului de incredere cotat de firmele de rating

F)    Cresterea dobanzilor bancare pentru intreprinderile de stat, deoarece bancile includ in dobanda  costurile  constiturii de provizioane conf. Reg. B.N.

G)  Blocarea privatizarilor statului la cote partiale a unitatilor declarate rentabile.

H)  Blocari la finantare si reducerea investitiilor

I)      Periclitarea acordurilor cu FMI

J)     Suspectarea celorlate entitati de stat in structura bilanturilor

K)  Contradictii publice intre reprezentantii statului si specialisti

 

LEGEA INSOLVENTEI Nr. 85/2006

NEREGULILE LEGISLATIVE REGIZATE DE VULPESCU

·        A declarat insoloventa fara o analiza motivata, aprobata de consiliul de administratie. A convocat un consiliu de administratie contestabil, deoarece Vulpescu s-a autodeclarat incompatibil in 25 mai, pentru calitatea de membru in CA (conflict de interese). CONSILIUL A LUAT ACT DE INCETAREA FUNCTIEI FARA A FORMULA O NOUA DE DESEMNARE PRIN ALTA DECIZIE, limitandu-se la numirera unui colectiv de conducere provizorie format din Butnaru si Todea.  (presedinte C.A. inlocuit de conducere duala).  In 15 iunie, insolventa a fost decisa de un consiliu in care au fost prezenti 2 membri, Todea si Raicu fiind absenti, iar Vulpescu eliberat. ATENTIE: MOTIVUL ELIMNINARII LUI VULPESCU A FOST CONFLICTUL DE INTERESE – ELEMENT ESENTIAL TOCMAI IN LIMITAREA DECIZIILOR GRESITE, CA DE EXEMPLU INSOLVENTA. Acestea sunt elementele care determina existenta perdelei de fum in acest episod.

 

NOTA: Remus  Vulpescu a ascuns in formule confuze decizia C.A. Hidroelectrica privind declararea insolventei. In acest scenariu, daca se confirma suspiciunea constructiei intentionate a confuziei, RASPUNDEREA ASUPRA DERULARII INTREGII INSOLVENTE SE VA TRANSFERA MINISTRULUI Chiţoiu, prin efectul LEGII RASPUNDERII MINISTERIAL.

TOTUSI, JUDECATORUL SINDIC MOLDOVAN A DECIS INSOLVENTA SI NUMIREA LUI BORZA.

 

·        LEGEA INSOLVENTEI art. 138 indica raspunderea patrimoniala a administratorului firmei in insolventa

“în cazul în care, în raportul întocmit în conformitate cu dispoziţiile art. 59 alin. (1) sunt identificate persoane cărora le-ar fi imputabilă apariţia stării de insolvenţă a debitorului, la cererea administratorului judiciar sau a lichidatorului, judecătorul sindic poate dispune ca o parte a pasivului debitorului, persoană juridică, ajuns în stare de insolvenţă, să fie suportată de membrii organelor de conducere şi/sau supraveghere din cadrul societăţii, precum şi de orice altă persoană care a cauzat starea de insolvenţă a debitorului, prin una dintre următoarele fapte...

c) au dispus, în interes personal, continuarea unei activităţi care ducea, în mod vădit, persoana juridică la încetarea de plăţi.

Interesul personal poate fi dovedit usor, prin existenta unor beneficii materiale sau prin actiuni ale directorilor, in vederea prezervarii pozitiei in firma.

TOTUSI, REMUS BORZA NU A SESIZAT PE NIMENI IN DIRECTIA ASTA, DESI E CLAR CA INSOLVENTA S-A PRODUS PE CALE DECIZIONARA.

·        Borza nu cunoaste legea insolventei, afirmand ca exista creditori care nu au reclamat creanta, deoarece aceasta era sub taxa de 120 lei.


Iata textul legii:

Art. 3. – În înţelesul prezentei legi, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:

12. valoare prag reprezintă cuantumul minim al creanţei, pentru a putea fi introdusă cererea creditorului. Acesta este de 45.000 lei....

·        Remus Borza , probabil in interlegere cu Vulpescu, nu a depus polita de asigurare la malpraxis conform legii. In aceste conditii, orice revendicare in justitie produsa de un implicat afectat de o decizie gresita a lui Borza poate conduce la instituire de debite, unele atat de mari incat apare riscul devalizarii patrimoniului.

 

Iata ce prevede legea:

Administratorul judiciar

Art. 19.

 (8) Înainte de desemnarea sa, administratorul judiciar trebuie să facă dovada că este asigurat pentru răspundere profesională, prin subscrierea unei poliţe de asigurare valabile, care să acopere eventualele prejudicii cauzate în îndeplinirea atribuţiilor sale. Riscul asigurat trebuie să reprezinte consecinţa activităţii administratorului judiciar pe perioada exercitării calităţii sale.

Observatie:

Nu este probabila o existenta in secret a politei, deoarece la limita “consecintei activitatii administratorului” apare valoarea HIDROELECTRICA – nivel la care asigurarea are valoare IMENSA si numai acest impediment ar fi fost suficient in eliminarea intentiei declararii insolventei. PERICOLUL ACTIVITATII LUI BORZA ESTE INSASI INSTRAINAREA PATRIMONIULUI ( coroborarea observatiilor noastre conduce la certitudinea intentiei de instrainare).

·        Nu am sesizat  termenele la care administratorul face bilanturi.

Art. 21. – (1) La fiecare termen de continuare a procedurii, administratorul judiciar va prezenta judecătorului-sindic un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi o justificare a cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului. Baza de raportare este luna întreagă, raportul putând cuprinde mai multe luni.

Astfel, nu avem posibilitatea analizei modului in care sunt reziliate adevaratele scurgeri de resurse din Hidroelectrica obligatiile finaciare ale Hidroelectrica fiind nealterabile de LEGEA INSOLVENTEI.  

·        Contractele energiei ieftine reziliate de Borza sunt illegal reziliate si pericliteaza juridic patrimonial Hidroelectrica.


Art. 41.

(3) În cazul în care se confirmă un plan de reorganizare,dobânzile, majorările sau penalităţile de orice fel ori cheltuielile accesorii la obligaţiile născute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achită în conformitate cu actele din care rezultă şi cu prevederile programului de plăţi. În cazul în care planul eşuează, prevederile alin.(1) şi (2) se aplică corespunzător pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plăţi, la data intrării în faliment.

Art. 45.

 (3) Prejudiciile suferite de terţii de bună-credinţă, ca urmare a nerespectării obligaţiei debitorului menţionate la alin.(1) şi (2), vor fi reparate în mod exclusiv de persoanele care au încheiat actele ca reprezentanţi legali ai debitorului, fără a fi atinsă averea debitorului. 

Art. 51.

(1) Orice transfer, îndeplinire a unei obligaţii, exercitare a unui drept, act sau fapt realizat în temeiul unor contracte financiare calificate, precum şi orice acord de compensare bilaterală sunt valabile, pot fi executate şi/sau opuse unui co-contractant insolvent ori unui garant insolvent al unui co-contractant, fiind recunoscute ca bază de înscriere a creanţei în procedurile prevăzute de prezenta lege.

Art. 64. – 

(4) Nici o atribuţie conferită prin prezenta lege unui organ care aplică procedura insolvenţei nu va împiedica încetarea contractului financiar calificat şi/sau accelerarea îndeplinirii obligaţiilor de plată ori îndeplinirii obligaţiilor de a face sau a realizării unui drept în baza unuia ori a mai multor contracte financiare calificate, având ca temei un accord de netting, aceste puteri fiind limitate la suma netă rezultată în urma aplicării acordului de netting. 

(5) Cu excepţia dovedirii intenţiei frauduloase a debitorului în sensul art.80 alin.(1) lit.g), nici un lichidator sau, după caz, nici o instanţă judecătorească nu poate împiedica, cere anularea ori decide desfacerea unor operaţiuni cu instrumente financiare derivate, inclusive ducerea la îndeplinire a unui accord de netting, realizate în baza unui contract financiar calificat

6) Crerantele nascute dupa data deschiderii procedurii in perioada de observatie sau in procedura reorganizarii judficiare vor fi platite conform documentelor din care rezulta nefiind necesara inscrierea in masa credala.

Art. 86.

Contractele in derulare se considera mentinute la data deschiderii procedurii. Orice clauze contractual  de desfiintare a contractelor in derulare pe motivul deschiderii procedurii sunt nule  . În vederea creşterii la maximum a valorii averii debitorului, administratorul judiciar/lichidatorul poate să menţină sau să denunţe orice contract, închirierile neexpirate sau alte contracte pe termen lung, atâta timp cât aceste contracte nu vor fi fost executate în totalitate ori substanţial de către toate părţile implicate.

În cazul denunţării unui contract, o acţiune pentru despăgubiri poate fi introdusă de către contractant împotriva debitorului.

 

III.                  C O N C L U Z I I

 

NEREGULILE SI INGRIJORARILE CREATE DE SENZATIA CA SUNTEM IN FATA : CELUI MAI MARE  JAF APLICAT  AVERII PUBLICE

 

 

 

Scurt CV al inginerului

TUDOR POPESCU


      Absolvent al Institutului Politehnic Bucuresti in 1968, cu specialitatea TERMOENERGETICA.

 

      Absolvent al Academiei de Studii Economice Bucuresti la post-universitare  in 1982 cu specialitatea economia investitiilor.

 

 

Absolvent al IRVM (Institutului National pentru Piata de Capital) in 1999 pentru calificarea de broker

 

Absolvent al IRVM (Institutul Român pentru Piata de Capital) in 2002, pentru calificarea de consultant in piata de capital.

 

Absolvent al UNIV. POLITEHNICE BUC (MASTER) – MANAGEMENT IN ENERGIE - promotia iulie 2005

 

Perioade de activitate:

     1968 – 1976: cercetator la actualul ICEMENERG - laboratorul pentru probe si incercari a cazanelor si turbinelor.

    1976 - 1983: adjunct al sefului seviciului pentru puneri in functiune a cazanelor construite si montate de uzina VULCAN; in calitate de sef la punerii in functiune , a pornit si predat beneficiarului mai multe centrale de zona in tara si patru instalatii complexe in strainatate: obiectivele CET BERLIN LICHTENBERG 3, CET. LEIPZIG NORD-OST, CET ROSTOK MARINEHE, utilizate in termoficarea oraselor enumerate. In perioada iulie 1978 - mai 1979 a coordonat baza energetica a combinatului pentru industrializarea lemnului NEKA COOB co. TEHERAN – IRA.  

   1983 – 1986: sef de reprezentanta al Ministerului Industriei Utilajului Greu, pentru furnizarea termocentralelor in Romania. In 1984 a predat beneficiarului un bloc energetic de 50 Mw pentru termoficarea municipiului Giurgiu. In 1985 a fost numit sef al reprezentanei constructiei de masini pe platforma termocentralei ANINA.

    1987 – 1991:  Director General al termocentralei Anina

   1990 – 1991: detasat, la cererea Guvernului, in functia de ASISTENT AL PRIMULUIMINISTRU al Romaniei PETRE ROMAN.

   In 1991, o scurta perioada am functioinat concomitant atat DIRECTOR al Electrocentrale ANINA cat si DIRECTOR in GUVERN la  SECRETARITUL PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP (directia pentru dotarea asezamintelor cu instalatii de incalzire prin absorbtie de fonduuri europene). Tot in 1991, ca urmare cererii sale, adresate lui ION ILIESCU, pentru externalizarea termocentralei Anina si salvarea acesteria de la demolare, a fost destituit de consiliul de administratie RENEL, in sedinta secreta, si adus sef de serviciu in Electrocentrale Bucuresti

    1991 - 1992: şef serviciu aprovizionare la ELECTROCENTRALE BUCURESTI.

    1992-1995: Dispecer la TERMOCENTRTALA BUCURESTI - PROGRESUL.

    1996 - 1999: functionar tehnic la CET Sud, avind in rezerva si activitate de DISPECER. SEF TERMOCNTRALA BUCURESTI SUD. 

   1999 – 2002: coordinator al relatiilor comerciale ale Sucursalei Electrocentrale Bucuresti cu Ministerul Transporturilor – SNTF-MARFA.

   2002-2007: functionar tehnic la CET Vest. In perioada 2005-2008 a functionat consilier al Viceprimarului Razvan Murgeanu pentru probleme energetic.

 

 

Afisari: 3436
Autor: Ing. Tudor Popescu
Spune-le prietenilor:
  • RSS
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • Technorati
  • Tumblr
  • Twitter
  • Yahoo! Bookmarks
  • Yahoo! Buzz
  • email
  • Live
  • StumbleUpon
  • Ping.fm

Comentarii

* Nume:
* Email:
* Mesaj:
  caractere ramase
* Cod de siguranta:

Va rugam sa introduceti in casuta de mai sus codul de siguranta
  * campuri obligatorii
 
Nume: gigel (Oct, Wed 10, 2012 / 10:21)
Ha, ha, director general la CET Anina, fostul obiectiv strategic NATO. I rest my case.
Alte articole | Arhiva
 
Colegiul de redactie

MIHAI EMINESCU
(Coordonator editorial şi moral)
Eudoxiu Hurmuzachi
Carmen Sylva
Vasile Alecsandri
Nicolae Densușianu
I.L. Caragiale
George Coșbuc
Vasile Pârvan
Nae Ionescu
Nicolae Iorga
Pamfil Şeicaru
Cezar Ivănescu
Dan Mihăescu
Stela Covaci

Colaboratori

Ciprian Chirvasiu, Dan Puric, Dan Toma Dulciu, Daniela Gîfu, Dorel Vişan, Firi╚Ťă Carp, Florian Colceag, Florin Zamfirescu, Laurian Stănchescu, Lazăr Lădariu, Mariana Cristescu, Marius Dumitru, Mădălina Corina Diaconu, Mircea Coloşenco, Mircea Chelaru, Mircea ╚śerban, Miron Manega (ispravnic de concept), Nagy Attila, Sergiu Găbureac, Zeno Fodor

Citite Comentate Comentarii noi Ultimele articole
Newsletter