Se încarcă pagina ...

Justitia si Serviciile Secrete, în perspectiva CONSTITUTIEI CETĂTENILOR

Data publicarii: 28.04.2014 22:25:00

La emisiunea „TREZEȘTE-TE, GHEORGHE, TREZEȘTE-TE, IOANE!” din 24.04.2014, Ioan RoÈ™ca a ridicat, în perspectiva CONSTITUÈšIEI CETĂÈšENILOR problema JustiÈ›iei È™i a serviciilor secrete. Mai exact, i-a cerut lui Constantin Cojocaru să explice cum contracarează această ConstituÈ›ie arbitrariul È™i abuzul acestor instituÈ›ii ale statului împotriva propriilor cetăÈ›eni, aÈ™a cum se întâmplă acum.

 

______________________________________________

Pentru a vedea TOATE emisiunile „TrezeÈ™te-te, Gheorghe, trezeÈ™te-te, Ioane!”, apasă pe BANNER:

Afisari: 2125
Spune-le prietenilor:
  • RSS
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • Technorati
  • Tumblr
  • Twitter
  • Yahoo! Bookmarks
  • Yahoo! Buzz
  • email
  • Live
  • StumbleUpon
  • Ping.fm

Comentarii

* Nume:
* Email:
* Mesaj:
  caractere ramase
* Cod de siguranta:

Va rugam sa introduceti in casuta de mai sus codul de siguranta
  * campuri obligatorii
 
Nume: NagyAttila(Puli) (May, Thu 08, 2014 / 15:19)
Cand eram student teolog unitarian la Cluj, cate odata intram la discutie la scriitorul SzÅ‘cs István, la nenea Pista, tatal lui SzÅ‘cs Géza, poet si fost senator udemere, in prezent are ceva functie culturala in administratia lui Orban. Odata vorbeam despre autenticitatea carti renumit "Protocoalele inteleptilor Sionului", ca evrei considera fals, asa numiti antisemiti autentic. Nenea Pista, un lucru foarte interesant mi a spus: autentic, neautentic, important este ca cam asa merg lucrurile in lume! Pe care am confirmat si eu!
Dupa 89 citeam cartea lui Pacepa, care azi este tot o carte discutata si persoana lui Pacepa, ca autorul este cunoscut si in viata! Un lucru am perceput ce m-a impresionat tare. In caz de prabusiri comunismului cum sa infiltreaza oameni fostei puteri in puterea noua, ca sa nu lasa ca sa stabilizeze. Cum sa fie tocat orice miscare autentica. Parca n-a prevazut Pacepa unei lovituri de stat, din interiorul puteri comuniste, realizat de serviciile secrete, ca o salvare a puteri veche intr-o noua forma "democratica"?!
Principiile organizatoriu are rol de impune haosului, a realiza impotriva haosului ordinea statala. Chiar trebuie sa pornim de pe fond ontologic, ceea ce priveste ordinea si haosul! De a nu lasa ca sa stabilizeze o noua ordine statala, inseamna un haos mascat, adica pe fond haotic. Lovitura de stat a fost realizat cu cel mai periculoasa arma, in ascunzimea turbulentei, haosului. In ceea ce traim dupa 89, nu este altceva decat haos, poreclit tranzitie.
Cei mari decid, cine sa fie la putere la micile state, ca in timpul fanariotilor. Fara acordul occidentului, securisti n-asi fi putut salva puterea intro forma noua. Pretul era vanzarea tari, chiar tara. Haosul era creat cu acordul occidentalilor! Si dupa 89 sub sloganul democratiei, de a duce democratia peste tot in lume, incepe sa domine o mare parte a lumi haosul! Occidentul nu democratia duce in lumea, haosul le duce. Din pacate si democratia este un haos mascat, nici nare fond ontologic, ca sa duce ordinea in lumea. Problema lumi de azi repreyinta haosul, care este si intentionat creat de catre domni noi ale lumi!
Problema viziuni noastre despre identitatea nationala este ca numai orizontal vedem, viziunea noastra despre identitate este plata, lipseste verticalitatea. Identitatea verticala este un centru spiritual, la care toti ne raportam, si prin raportare ne pastreaza identitatea. Problema omului de azi, ca a pus pe el sine insusi in centru, ca de el depinde totul si din cauza asta are o viziune deformata despre religiozitate si identitate.
Ne pastreaza ce este mai mare decat omul, decat neamul, ceva deplin, care este mult mai mult in sens spiritual, decat neamul. Care reprezinta un fond spiritual, la care toti ne asezam. Nu putem pastra ce este mai mare, decat noi. Nu putem zice ca pastram pe Dumnezeu prin religie, ca este mai mare decat omul. Prin raportare la Dumnezeu, care ne pastreaza, pastram pe noi insine. Asa santem si cu identitatea nationala.
Identitatea are numai deplinul, ca el este identic cu sine insusi! Asta inseamna, ca identitatea nu este altceva, decat deplinetatea, totalitate, care se manifesta in imaginar. Deplinatatea creaturi este primit de la Dumnezeu. Prin imaginile naturi, ca semnele divinului, se arata Dumnezeu pentru om! Cand vorbim de identitate ne raportam la niste simboluri ale deplinatati, ale divinului. Imaginarul naturi, ale divinului, sant imaginile centrului. Centrul existentei, creatiei fiind creatorul sau divin. In sensul asta gresit spus, ca ne pastram identitatea, ca nu putem pastra, ce este mai mare decat noi, pe semnele divinului, el pastreaza pe noi, identitatea pastreaza pe noi, rolul nostru fiind, de a raporta la el, prin trezvie! Si despre importanta centrului chiar Hristos ne vorbea, cand spunea fara mine, nimic nu puteti face. Dar pe lucrul asta omul nu simte, simte sine stator, ca raportarea sa la centru ultim al existentei poate sa fie arbitrar. Cand vorbim adevarat de identitate, este vorba de centru, identitatea nu este altceva decat centru, la care toti ne raportam, si indivizi unui grup sant strans prin el la un loc. In asa fel centrul, este realizatorul ordini, fata de haos, ca un pericol ontologic! Asta se arata in imaginea capitalei! In ortodoxie Athosul!
Adevarata principiu de organizatoriu nu este altceva decat centrul ontologic. Am uitat, ca ce numim identitate, in realitate nu este altceva decat centru. Identitatea omului nu este altceva decat centrul sau interior, cu Dumnezeu in el, la care raporteaza constiinta, ca un pod intre interior si exterior, ca un centru secundar al omului. Constiinta neamului se imprastie daca nu se raporteaza la centru, prin semnele centrului. Din cauza ca semnele centrului, ale identitati, sant semnele sacrului, biserica ortodoxa are rol ontologic, de a realiza constiinta neamului. O adevarata constiinta se naste din raportare la centrul ontologic ale fiintei. Biserica ortodoxa, este un intermediar, intre divin si natural, face legatura intre ele! Din cauza asta este realizatorul ontologic si identitati neamului, ca identitatea unui neam are la baza semnele sacrului, care este compus din natural si din divin!
Problema democratiei este ontologica, este fara centru ontologic. O adevarata societate nu este fara centru ontologic, la care raporteaza, ca adevarata identitate. Identitatea sa este primit in realitate de la o sursa ontologica ceea ce depaseste, asa devine identitatea ca pastrator. Identitatea adevarata este ontologica, si nu este realizat de om, este primit de la divin, ne pastram prin raportare la ele. Pe fondul asta pot sa spun ca mijloacele democratie sant haotice, ca nu sant indreptate la un centru ultim al fiintei. Si din cauza lipsei centrului, in sine nu se realizeaza nimic, aparente numai. Ca democratia care este societatea aparentelor! Problema protestelor, mijloacelor de autoaparare in democratie, ca sant dominate de haos, ca nu se indreapta la un centru binedefinit al ontologicului. Din cauza asta sant foarte usor manipulabilele de diverse interese.
Multimea nare centru! Dupa mine asta a lipsit, centrul din protestul pentru Rosia Montana. Protestatari sau raportat la o consecinta, nu la miezul problemei, ca puterea in stat, constitutia nu apara neamul si tara. Probelemele asta ar fi niste centre, la care ar trebui sa indrepte multimea, chiar la miezul problemei!
Probelema adevarata este, ca semnele divinului au inceput sa lipseasca din constiinta noastra, ca bazele constiintei, ca forta creatoare divina ale constiintei. Si nu este perceput ca in simbolica Rosiei Montana, apare cel mai important semn al centrului, aurul, apare centrul ca o realitate care devenit problematic. Ca prin centrul fiintei noastre, prin centrul, ca identitate ale neamului, realizam constiinta adevarata, care reprezinta un pod intre centrul ontologic invizibil, si lumea exterioara. O adevarata constiinta pe fond este o realizare ontologica, ale Logosului intrupat!
Numai constiinta asa realizat, prin centrul ontologic, poate realiza niste centre exterioare organizatoriu, pe fond ontologic. Omul adevarat traditional s-a organizat viata, prin raporturi la centru, prin centrele vizibile ale sacrului. Conducerea tari, Constitutia sant niste centre cel mai importante ale neamului, la care, in care se concentreaza constiinta neamului. Nu degeaba constitutia, cuvantul, are legatura, cu constiinta, ca se realizeaza, prin concentrarea constiintei neamului la un singur punct. Tradarea elitei neamului inseamna a nu se raporta la centru, constiinta lor uita centrul, care nu este altceva decat identitatea ontologica ale neamului. Ca adevarata identitate, constiinta este ontologica pe fond. Si nu este pur sociologica, sau pur economica, sau pur politica! Numai un centru care depaseste pe om poate sa stranga la un singur punct, toate indivizile unui neam, prin care primeste identitatea, pe baza ca semnele sacre ale centrului sant in inima in sufletul fiecarui om! Aicea am inteles caracterul national ale ortodoxiei romana!
Semnele apocaliptice ale Rosiei Montana arata criza identitati neamului care are la baza constiintei neamului, si principiile organizatoriu principale ale neamului. Nimic important nu se realizeaza fara fond ontologic, fara mine nu realizati nimic, spunea Hristos! Orice haos, are fond ontologic, lipsa ontologicului, care impune haosului, neantului, si numai ontologicul le invinge!
Starea natiuni, haosul, le arata lipsa centrelor cel mai importante ale neamului, conducerea autentica ale neamului si constitutia! Problemele gazelor de sist, Rosiei Montana, lipsa puteri autentice, lipsa unui constitutie autentica, arata, ca problema natiuni incepe in fond ontologic, in adancime si se continue in sus la nivelul puteri. Daca ne ocupam cu gazele de sist, de Rosia Montana, ca niste probleme in sine, si gandim ca se poate rezolva cu niste proteste ne inselam, si stabilizam numai haosul. Trebuie sa raportam la niste probleme mai grave, ca consecinte acestora numai, la cele ontologice ale identitati neamului, si la lipsei conduceri autentice, constitutiei ale neamului!
Informatia a devenit tot mai complexa, rolul informatiei a devenit decisiv. In sensul asta are putere cine are in posesie. Asa ajunge puterea de stat in mana serviciilor secrete. Importanta serviciilor secrete creste vertinigios! In asa fel ei devin adevarata putere, din umbra in stat! In sensul asta, si la noi, nu politicul are in mana serviciile secrete, politicul este in mana serviciilor secrete. In 89 cine au realizat schimbarea, serviciul de secret, ei sant in deplinatatea puteri. Politicul este consecinte numai! Ca nu politicul realizase schimbarea! Si cine a adus schimbarea, pentru a ramana la putere, nu ajunge acolo, ca sa fie dominat de ulterior veniti.
Haosul, are un caracter demonic. Si haosul are un caracter ascuns, ontologic. In democratie se manifesta caracterul ascuns al haosului, ca pe suprafata arata ca ordine. Serviciile secrete, sant niste organizati ale umbrei, ale ascunsului demonice, care opun ordini sacrului, ale centrului. Ei strang datele intr-un mod ascuns, secret. Care sant adunate fara raport la centru, ordinea lor este arbitrar! Sacrul, se manifesta, mod gratuit, cand informatiile serviciile secrete, sant adunate cu efort omenesc enorm, fortat!
Nume: rRzvYLLG (Jul, Sun 12, 2015 / 23:47)
Chiar dacă e haos ce2teodată een culori, iprmotant este să È™tii să le aÈ™ezi cu răbdare eentr-o ordine care să devină plăcută privirii..Felicitări, Miriam!
Alte articole | Arhiva
 
Colegiul de redactie

MIHAI EMINESCU
(Coordonator editorial şi moral)
Eudoxiu Hurmuzachi
Carmen Sylva
Vasile Alecsandri
Nicolae Densușianu
I.L. Caragiale
George Coșbuc
Vasile Pârvan
Nae Ionescu
Nicolae Iorga
Pamfil Şeicaru
Cezar Ivănescu
Dan Mihăescu
Stela Covaci

Colaboratori

Ciprian Chirvasiu, Dan Puric, Dan Toma Dulciu, Daniela Gîfu, Dorel Vişan, FiriÈ›ă Carp, Florian Colceag, Florin Zamfirescu, Laurian Stănchescu, Lazăr Lădariu, Mariana Cristescu, Marius Dumitru, Mădălina Corina Diaconu, Mircea Coloşenco, Mircea Chelaru, Mircea Șerban, Miron Manega (ispravnic de concept), Nagy Attila, Sergiu Găbureac, Zeno Fodor

Citite Comentate Comentarii noi Ultimele articole
Newsletter