Se încarcă pagina ...

COMUNICAT DE PRESĂ. OBOGA, jud. OLT - Prima comună din tară care are o casă de ajutor reciproc puternică si performantă

Data publicarii: 16.05.2015 10:16:00

Va informam ca CAR „Coeziunea Sociala” a pus in aplicare proceduri de lucru de la distanta, facand posibila accesarea serviciile sale si de catre cetatenii aflati in cele mai izolate si indepartate localitati ale Romaniei.

 

Incepand cu data de 13 mai 2015, am deschis primul punct local de lucru in Oboga, jud. Olt, aceasta localitate devenind astfel prima comuna din tara care beneficiaza pe plan local de serviciile unei Case de Ajutor Reciproc puternice, pe care cetatenii o pot gasi doar in municipiile si orasele mai mari. In prezent se lucreaza si se afla in diverse stadii de finalizare si alte puncte de lucru in mai multe localitati (orase si comune).

 

Membra a Consiliului National al Societatii Civile (CNSC), Casa de Ajutor Reciproc "Coeziunea Sociala"(CAR) este o organizaţie neguvernamentala, constituită prin asociere pe baza liberului consimţământ, cu caracter privat, de întrajutorare mutuală, de protecţie socială, non profit. Scopul CAR este ajutorarea financiara si  materiala a membrilor sai, prin acordarea de imprumuturi, ajutoare, asigurarea unor  facilitati si apararea drepturilor acestora la un trai decent, conform prevederilor legislatiei in vigoare. CAR este vectorul financiar al CNSC si, in aceasta calitate, militeaza pentru realizarea, in prezent si in perspectiva, a unor obiective cum ar fi:

 ·         Promovarea relaţiilor de întrajutorare, de sprijin şi de solidaritate între membri;

·         Concentrarea economiilor băneşti ale membrilor şi aducerea lor în circuitul economico-financiar;

·         Rezolvarea unor cerinţe materiale temporare ale membrilor săi prin acordarea de împrumuturi rambursabile, la cererea acestora, cu dobânzi mici;

·         Acordarea de ajutoare băneşti şi materiale;

·         Administrarea de case de odihnă şi tratament;

·         Organizarea unor centre pentru bătrâni cu funcţionalităţi multiple (cantine sociale, asistenţă medicală, consultanţă juridică, consiliere psihologică, activităţi pentru petrecerea timpului liber, etc.).

·         Organizarea şi desfăşurarea unor prestări de servicii şi executarea de lucrări contra cost, la preţuri reduse, pentru membrii săi;

·         Alte acţiuni şi forme de asistenţă socială;

Fiind convinsi ca, in contextul economic si financiar actual, cetatenii Romaniei, indiferent de domiciliu, ar trebui sa beneficieze, pe langa serviciile unei Banci Comerciale si de serviciile unei Case de Ajutor Reciproc, ca instrumente de gestionare a veniturilor banesti, echipa de management a CAR "Coeziunea Sociala" actioneaza pentru extinderea serviciilor sale in toate judetele si pentru convingerea cetatenilor ca intrajutorarea si solidaritatea sunt valori perene, care pot contribui decisiv la propasirea familiilor si, pe ansamblu, a natiunii noastre.

CAR Coeziunea Sociala invita toate Primariile din tara, Consiliile Locale, Consiliile Parohiale si ONG-urile locale sa participe la proiectul nostru intitulat "Incluziune sociala prin microcredite si ajutor reciproc pentru persoane defavorizate si dezvoltarea spiritului civic in comunitatile locale, in special din zone rurale" pentru asigurarea unei protectii financiare sporite comunitatilor din care fac parte. In cadrul acestui proiect este prevazuta organizarea a cel putin 40 puncte locale de lucru. Prioritate la organizarea acestor puncte de lucru vor avea localitatile ale caror primarii au incheiat un acord de colaborare cu CAR "Coeziunea Sociala" precum si cele ale caror institutii, enumerate mai sus, vor perfecta, in viitor, acest acord.

Comitetul Director

 

CASA DE AJUTOR RECIPROC "COEZIUNEA SOCIALA"

Str. Pajurei, nr. 13, Sector 1, Bucuresti

Tel. mob.  0736600961, 0736601000, 0736601110,

Tel. fix. 0314379582, Fax: 0314379581

E-mail: car.coeziuneasociala@gmail.com

Site: http://car-coeziuneasociala.blogspot.ro/

____________________________________________

 

Afisari: 1380
Spune-le prietenilor:
  • RSS
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • Technorati
  • Tumblr
  • Twitter
  • Yahoo! Bookmarks
  • Yahoo! Buzz
  • email
  • Live
  • StumbleUpon
  • Ping.fm

Comentarii

* Nume:
* Email:
* Mesaj:
  caractere ramase
* Cod de siguranta:

Va rugam sa introduceti in casuta de mai sus codul de siguranta
  * campuri obligatorii
 
Nume: CDKsmCm9vRSp (Jul, Sun 12, 2015 / 11:26)
cen momentul de față sunt fortae puține benzi nord-americane de gen al căror scop nu este fie culegerea făre2melor unui fandom care a explodat een alt mediu, sau eencercarea conturării unor universuri, personaje și demonstrarea een microcosmosul publicului bedefil că eeși pot găsi un demografic, spre a fi een final transplantate een formă cinematică sau de joc; mult mai profitabile een final. Chestie pe care europenii și japonezii o practică de ceva mai multă vreme. Aș fi curios să aflu de ce credeți că se eente2mplă asta.Raspunsul meu ar fi ca este normal sa se intample asa fix datorita motivului expus de tine mai devreme si anume numarului tot mai redus de cititori. Fiind un mediu depasit din punctul de vedere al formei celei mai atractive pentru mainstream, publicul general prefera filme si jocuri. Iar benzile, prin cele cateva milioane de impatimiti din intreaga lume, sunt un excelent testing ground pentru scenarii. Sa nu uitam ca orice film cat de cat serios incepe de la aprobarea unui storyboard. BD-urile de succes vin in ochii francizorilor la pachet cu o poveste / un script, un fan base si o atmosfera generala toate adaptabile, in final. Si atunci se intampla inclusiv situatii relativ interesante in care un fan base raspandeste vorba despre filmul care e upcoming, compania care face filmul schimba masiv, adaptand la gustul publicului, iar publicul general care merge sa vada filmul, desi ii place filmul, se trezeste ca fanii, cei datorita carora, practic, a si mers la cinema, este fortae revoltat de calitatea proasta a filmului care de obicei se datoreaza nerespectarii scriptului original . Ceea ce este o falsitate nu exista un script original, doar un bd cu succes mare printre cele cateva milioane de impatimiti. Comparativ cu intreaga piata de filme pe plan mondial, nimeni nu va pastra ideea originala daca aceasta la focus grupuri nu se va dovedi profitabila.Sper ca am raspuns la intrebarea ta daca alta era dilema ta, zi-mi Si mersi de articol!
Alte articole | Arhiva
 
Colegiul de redactie

MIHAI EMINESCU
(Coordonator editorial şi moral)
Eudoxiu Hurmuzachi
Carmen Sylva
Vasile Alecsandri
Nicolae Densușianu
I.L. Caragiale
George Coșbuc
Vasile Pârvan
Nae Ionescu
Nicolae Iorga
Pamfil Şeicaru
Cezar Ivănescu
Dan Mihăescu
Stela Covaci

Colaboratori

Ciprian Chirvasiu, Dan Puric, Dan Toma Dulciu, Daniela Gîfu, Dorel Vişan, Firiță Carp, Florian Colceag, Florin Zamfirescu, Laurian Stănchescu, Lazăr Lădariu, Mariana Cristescu, Marius Dumitru, Mădălina Corina Diaconu, Mircea Coloşenco, Mircea Chelaru, Mircea Șerban, Miron Manega (ispravnic de concept), Nagy Attila, Sergiu Găbureac, Zeno Fodor

Citite Comentate Comentarii noi Ultimele articole
Newsletter