Se încarcă pagina ...

DE MĂRŢIŞOR. Mărimea contează?

Data publicarii: 29.02.2012 21:24:00

 

Există, după Pascal Bruckner şi Alain Finkielkraut, autorii cărţii “Marea dezordine amoroasă”, cinci stări posibile ale nudităţii: cea anatomică (a cadavrului), cea narcisiacă (a stripteuzei), cea fotografică (a manechinului), cea fierbinte (trupul care face dragoste) şi cea profesională (a curtezanei).

 

Dintre toate, cea mai jalnică şi mai întristătoare este aceasta din urmă. Şi cea mai paradoxală. Pentru că prostituata nu se simte nicodată goală în faţa clientului, nuditatea pe care i-o impune meseria fiind, de fapt, ca salopeta pentru muncitor sau ca uniforma pentru militar. Nuditatea este, cu alte cuvinte, haina de lucru a prostituatei.

 

Dacă e să fim cinstiţi, păcatul pe care-l comite o asemenea femeie, atunci când „prestează”, este infinit mai mic decât al clientului, care păcătuieşte şi cu simţurile. Prostituatele sunt în general blazate în privinţa plăcerii, grija lor capitală fiind aceea de a „rezolva” cât mai mulţi clienţi într-un timp cât mai scurt. Fiind obligate să mimeze plăcerea, nu au timp să o mai şi simtă. Blazarea lor e atât de mare, încât e perfect plauzibilă confidenţa mai multor prostituate care zic că, atunci când fac dragoste cu iubitul, au impresia că lucreză pe gratis.

 

Bărbaţii nu sunt obligaţi să ofere plăcere prostituatei, pentru că au plătit o deja, iar plata în bani îi scuteşte de responsabilitatea masculină a actului sexual. De aceea unii bărbaţi, în general cei cu bani, preferă relaţiile contra cost, celor cu implicare afectivă. Căci aceasta din urmă obligă la fel de fel de „corvoade”, printre care şi aceea de a oferi, la schimb, ceea ce primesc: plăcere. Or, chestia asta este destul de complicată şi plină de pericole. Unul dintre ele este acela de a se face de râs, în privinţa dimensiunii propriei bărbăţii. Complexul mărimii, specific bărbaţilor, duce, de cele mai multe ori, la inhibiţie, apoi la enervare, apoi la disperare şi, în cele din urmă, la eşecul idilei, care se transformă, dintr-o seară romantică în doi, într-o beţie crîncenă şi solitară.

 

Deşi exprimă un adevăr liniştitor şi confirmat de femei, este greu să convingi un bărbat că nu mări-

mea contează. Şi până la urmă nici tehnica. Importantă este erecţia. Dacă erecţie nu e, nimic nu e.

 

Acelaşi lucru par să spună şi cei doi autori ai cărţii amintite, care, într-unul din capitole, pun la dispoziţie, tuturor celor speriaţi, următorul raţionament: „Dimensiunea nu are nicio importanţă. Erecţiile masculine normale variază între 15 şi 17 cm. Dar este total ridicol să te simţi, psihologic, handicapat dacă propriul penis nu atinge, cu totul şi cu totul, decât 12 sau 13 centimetri. Menţionăm că dimensiunea obiectului contează mult mai puţin decât modul în care este folosit. Şi că, deci, nu este deloc grav dacă organul în erecţie nu depăşeşte 8-9 centimetri şi nu trebuie să vă alarmaţi nici dacă nu măsoară mai mult de 5 centimetri, sau 4, sau 3, sau 2. Iar dacă penisul dumneavoastră nu depăşeşte 50 de milimetri sau 1 centimetru, atunci chiar că nu mai are nicio importanţă. Dar chiar niciuna”.

 

Din volumul „DE CE URÂM FEMEILE?, Editura Ştefan, 2011
Tel. 021-223.26.60
E-mail:
stand2001@cartea-ta.ro


Afisari: 1729
Autor: Miron Manega
Spune-le prietenilor:
  • RSS
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • FriendFeed
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Netvibes
  • Reddit
  • Technorati
  • Tumblr
  • Twitter
  • Yahoo! Bookmarks
  • Yahoo! Buzz
  • email
  • Live
  • StumbleUpon
  • Ping.fm

Comentarii

* Nume:
* Email:
* Mesaj:
  caractere ramase
* Cod de siguranta:

Va rugam sa introduceti in casuta de mai sus codul de siguranta
  * campuri obligatorii
 
Nume: MafLBmZKaJpAdd (Apr, Sat 21, 2012 / 01:58)
Bonjour Benoit,merci pour cet article, de quoi re9aliser un sche9ma qui synthe9tise tous ces cas de furige !Dans les ateliers que j'anime, je pose la question qu'est-ce qu'un acce8s direct ? aux participants.La bonne nouvelle, c'est que beaucoup ont bien inte9gre9 la notion des saisies directes d'URL ou de mise en favoris, ce qui n'e9tait pas force9ment le cas il y a encore 2 ans. La moins bonne, c'est que cette vision est tre8s restrictive.A ce stade des e9changes, j'ai un bon levier de sensibilisation sur les campagnes non marque9es, notamment email, il me suffit de montrer un site dont pre8s de 50% du trafic provient d'acce8s directs .Effet garanti, chacun repartant avec la ferme intention d'ame9liorer son marquage pour isoler au mieux sa source de trafic email.Ce que j'e9voque le0 ne recouvre que l'aspect ame9lioration de marquage pour segmenter au mieux les sources de trafic. Et c'est un travail d'ame9lioration au quotidien.La notorie9te9 quant e0 elle est bien exploite9e et s'ave8re vraiment utile en effet pour identifier la part d'internautes connaissant de9je0 la marque. Et c'est un indicateur tre8s significatif dans mon secteur d'activite9. Je rencontre comme Pierre le cas de l'analyse de l'entre deux portes , sans avoir force9ment une connaissance avance9e du contexte : je manipule donc l'acce8s direct avec pre9caution, avec en ligne de mire son e9volution dans le temps.
Alte articole | Arhiva
 
Colegiul de redactie

MIHAI EMINESCU
(Coordonator editorial şi moral)
Eudoxiu Hurmuzachi
Carmen Sylva
Vasile Alecsandri
Nicolae Densușianu
I.L. Caragiale
George Coșbuc
Vasile Pârvan
Nae Ionescu
Nicolae Iorga
Pamfil Şeicaru
Cezar Ivănescu
Dan Mihăescu
Stela Covaci

Colaboratori

Ciprian Chirvasiu, Dan Puric, Dan Toma Dulciu, Daniela Gîfu, Dorel Vişan, Firiță Carp, Florian Colceag, Florin Zamfirescu, Laurian Stănchescu, Lazăr Lădariu, Mariana Cristescu, Marius Dumitru, Mădălina Corina Diaconu, Mircea Coloşenco, Mircea Chelaru, Mircea Șerban, Miron Manega (ispravnic de concept), Nagy Attila, Sergiu Găbureac, Zeno Fodor

Citite Comentate Comentarii noi Ultimele articole
Newsletter